Det här måste vara världens bästa ställe....

galo

...mysigt hus, turkos pool, varmt väder, bra shopping, bästaste maten och inte minst utsikten! Det som ni ser är huset Gallo, bakom ser ni italiens största och finaste sjö Lago Maggiore och ett antal alptoppar! Jag spenderar oftast en vecka här per sommar, som ligger ca. 40 min. från Milano, i staden Stresa. Det är mammas kompis som har huset och i år var det överfullt (men av trevliga människor sådana!). I stresa känner vi allt och alla. Det är en mysig stad med små gränder, mysiga butiker och bra restauranger. Iallfall så kom vi just hem från Italien, och det känns lite... sorgligt ;).

Här kommer ett antal bilder som har varit roliga att ta. Se och njut!





 
1. En kväll på stammis-restaurangen Stornello. Världens godaste tryffel-ravioli och balsamico-biff!
2. Jag på det häftiga discoteket La Rocca (ja, det ligger vid en stor "rock",klippa, och ja, jag kom in..)
3. "Myshörnan" på gallo. Mys!
4. Puppisarna! Sötaste valparna. Lätt!
5. Första kvällen på mysig restaurang. Alla har trevligt.
6. Emilie i myshörnan. Mysigare på kvällen!
8. Mammorna leker araber, på Stornello.
9. Vi kör vatten-volley.
10. Stjärnan själv tar ett glamouröst, svalkande fotdopp i poolen...

Jag kan bara säga lyckad resa. (okej, förutom 10 cm. gräshoppan och spindlarna i sovrummet...)

Kommentarer
Postat av: vicky

vad härligt det ser ut!!

men du angående sprayblonde, hur vet du att det kan trilla av? har det hänt någon du känner?
maila! [email protected]

Postat av: Estelle

Åh, ser underbart ut!

2006-08-13 @ 13:11:09
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Alice

vicky: svar finns på din blogg!
Estelle: Haha, det är det verkligen!

2006-08-21 @ 12:09:01
URL: http://alicepeearla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback