Lista, igen..

Listan togs av Isabelle

Din ålder: 13 just nu, 14 i augusti
Födelsedag: 18/8 - 1992
Syskon: Alllt som allt 5 st. Camilla, Carl-Henrik, Alfred, Victor och Olle.
Hårfärg: Guldblond/solkysst.
Ögonfärg: Isblå
Vad shoppar du helst: Kläder? Haha jag shoppar gärna allt.
Har du några tatueringar eller piercings? Hål i öronen..
Hur många skor har du? Räknas skor som man inte använder, för i såfall blir det nog... 12 par kanske
Hur många par byxor har du? 4 par jeans, 5 par shorts
Hur många väskor har du? Alldeles för många.. Emn, kanske runt 26 st.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Vet ej.
Färg: Vitt, svart, rosa.
Mat: Mycket, jag älskar maaat ;)
Sport: Eeh, senaste tiden har jag inte varit så pigg på det, nej.
Ord: Patetiskt
Snusat? Usch nej.
Hoppat bungyjump? Nope
Brutit mot lagen? Jag vet inte faktiskt
Fått dig själv att kräkas? Nej, jag skulle aldrig våga det..
Tar du droger? Räknas Cola som en drog (det förstör ju faktiskt gärnan), i såfall ja.
Vad använder du för schampo? Använder lite olika men Loreal Nutri-Gloss (dom rosa flaskorna) just nu. Är inne på att testa Bumble & Bumbles "Coco de creme"
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon jag älskar och spundlar. Fy.
Vad lyssnar du på just nu? Mylo - in my arms
Pizza eller choklad? Pizza, matvrak som jag är.
Guld eller silver? Guld, självklart!
Vilken film såg du sist på bio? Just MY Luck med Linsay Lohan (igår).
Vad vill du helst av allt göra just nu? Hmm.. svår fråga. Ut och rea-shoppa kanske!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Kanske lånar sen (a)

Postat av: emma

Rolig lista! Viss är listor roliga att svara på?

2006-07-01 @ 21:50:30
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: ELIN

GOSH vad jag saknar dig!!!!!!!!!!

2006-07-16 @ 11:04:34
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: amanda

snodde en lisat av dig. hoppas det var okey. haah den var så jävla skön!
Hoppas din sommar är bra annars

2006-07-31 @ 13:19:22
URL: http://amandalingheim.webblogg.se
Postat av: Joppie

Du e så sinnessjuk

2006-08-19 @ 00:51:03
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback