Trevlig kväll med pappa och Lindsay

Igår när pappa kom hem från jobbet åkte vi till, enligt pappa och mig, stockholms bästa kina-restaurang HongKong. Den ligger på Kungsholmen och serverar verkligen godaste maten! Där satt vi och jäste och klämde i oss god mat, och efter ett tag åkte vi till sergel-biografen för att se på den nya filmen Just My Luck med Lindsay Lohan. Filmen var väldigt rolig och Lindsay spelade bra. Hennes röst är så där krispigt hes och härlig och så hade hon stora mängder klänningar och skor..

Dagens kändisspotting: På Utecompagniet satt en kortklippt Marie Serneholt med några vänninor och ett antal klädkassar bredvid sig.

Kommentarer
Postat av: Catti

Har också sett Just my luck fast i Måndags på Sergel också , gillade ALLT Lindsay hade på sej , så fina kläder på maskeraden :)

2006-06-28 @ 11:52:53
Postat av: Linda Brinck

Hej Alice,

Hittade till din blogg på ett konstigt sätt. I och med att jag var inne på FC Café operas hemsida slog mig en tanke att undrar hur det är med dig.

Du kommer säkert inte ihåg mig för det var säkert 10 år sedan.
Sommaren 1993 besökte jag er familj och började som din barnflicka.

Jag läste din lista och vill tillägga lite:
Att du inte gillar pannkakor kan ha något att göra med att jag gjorde alldeles för tjocka och degiga pannkakor till dig som lunch.

En bild togs av dig som liten av en elev i gymnasiet i Täby på medialinjen som ställdes ut och fick pris i skolan. Hoppas att mamma har den kvar.

Ett stort grattis till dig efterskott på födelsdagen.

Hälsa hela familjen! Mamma, pappa, Camilla och Carl-Henrik!

Linda

2006-08-31 @ 17:43:32
Postat av: Alice

Linda Brinck: Haha gud vad kul! Jo, det är klart jag kommer ihåg dig! ;D Haha, och det där med pannkakor har nog kommit på senare år, så känn dig inte skyldig! ;P Fast det där med bilden hade jag ingen aning om, det var ju kul. Tack så mycket och hoppas att du har det bra :) Ska hälsa alla!

Postat av: Linda

Hej igen,

Om ni inte har bilden ordnar jag den gärna till dig. Den finns hemma hos oss i en ram. Jag kan ta en kopia. Jag och Pelle(min sambo) hade tänkt att åka och äta lunch hos på van der notska någon dag så jag kan lämna där till mamma.

2006-09-05 @ 17:16:09
Postat av: Alice

o ja, det skulle jag gärna vilja!

2007-01-19 @ 16:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback