INFORMATION

Hej allihopa! Det är roligt att få höra att så mångar saknar bloggen, och jag känner mig riktigt usel. Mitt liv är lite rörigt just nu men jag behöver ett lyft här på bloggen. Därför tänkte jag meddela att inom kort har jag startat en ny blogg, lakt ut det efterlängtade "födelsedags inlägget". Men framför allt, så har jag då även köpt uppgradering så att den får en alldeles personlig touch. Det svåraste beslutet just nu inom bloggvärlden är vad min nya blogg ska heta?
 
Ciao och puss på er alla så länge! I'm very sorry ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

så bra vi väntar,börja blogga inom kort!
kram

2006-10-02 @ 08:36:29
Postat av: cassandra

Bra Alice! Trodde nästan du övergett bloggvärlden ett tag. :)

Postat av: linda

gud så bra da:)

2006-10-03 @ 15:45:54
Postat av: Milla

Komigen, med din NYA blogg da?
I LOVE U!
lycka till :P

2006-10-03 @ 17:01:28
Postat av: alina

OM DU SKA STARTA NY BLOGG,BÖRJA MED DET INOM KORT!
ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE....

PUSS PÅ FÖRHAND!

2006-10-03 @ 17:01:50
Postat av: Catti

Oh, vad roligt ! Förresten var det dej jag såg förra tisdan i altorp med blått linne och sammis byxor ? :)

2006-10-03 @ 19:16:41
Postat av: ELIN

Låt dig inspireras av den här tjejens layout, Aliss! Framförallt det med väskan, smyckena, accessoarerna och det bredvid hennes namn. http://feelicia88.blogg.se
ENJOY HONEY! :)

2006-10-05 @ 21:24:46
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback